بسم الله الرحمن الرحیمتوبه: اولین منزل عبودیت توبه است. توبه را به تعویق نیندازیم. هر موقع که حال توبه پیدا کردیم همان موقع توبه کنیم.بعضی ها فکر میکنند قدرت توبه کردن ندارند این از وسوسه های شیطان است. روایت داریم انسانی که قدرت گناه دارد حتما قدرت توبه هم دارد. یکی از عواملی که باعث توبه میشود دعوت جلسهی مهرماه...
بسم الله الرحمن الرحیمای که برای تمام خیرها، امیدمان به توست! (1)از ماه رجب، پر گرفتیم برای رسیدن به حضورتدر تکاپو برای انقطاع از هر چه جز توستو انداختن خویشتن مان به آغوش ت (2)شعبان را نفس میکشیم، با شوق بی اندازه ای به دیدارت که در دلمان انداخته ا دعوت جلسهی مهرماه...